اي منتظران مهدي به هوش، حسين را منتظرانش كشتند...
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(2)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
2 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)

نظر از: مرضی [بازدید کننده]

مرضی

شما که طلبه هستید. پس من از باب تذکر دو نکته رو بهتون میگم و مینویسم: اول اینکه اینهمه روانشناس متعهد و خوب هست. چرا دکتر هلاکویی رو مبنای نظرتون قرار دادید؟ معلومه که وقتی اصول فکری یه متخصص مادی باشه نتیجه کارش هم مقطعی هست. اما وقتی مبنا معنویت باشه همه چیز درست میشه. استاد قرائتی میفرمودن که کسی میتونه برای انسان نسخه بپیچه که اون رو بشناسه! دوم هم اینکه در دین، هر کسی محور هست. اگر با این نگاه حرکت کنیم این غم و شادی های مقطعی رنگ میبازن. ما داریم به سمت ابدیت حرکت می کنیم. اگر درست عمل کنیم شادیم. اگر بد عمل کنیم غمگین. خوبی حرکت در مسیر معنویت این هست که انسان ماشین زمان در اختیار داره! هر لحظه که اشتباه کرد میتونه در ذهن و بین خودش و خدا برگرده و اصلاح کنه… یازهرا(س)

1400/11/03 @ 12:46

نظر از: سربازی از تبار سادات [عضو] 

5 stars

حال دلتون خوش

1400/09/27 @ 11:23

نظر از: ... [عضو]

...
5 stars

سلام. نمی دونستم پست جدید داری.
میگن آدما درون گرا و برونگران که به نظرم این معیار نیست. باید به موقع برون گرا بود و به موقع درون گرا ولی عاقبت هر کسی یه مدلیه.
مثلا یه برون گرا سریع سفره ی دلشو باز می کنه ولی یه درونگرا نه. حالا باید دید کدوم درسته.
به نظر من اگه ناراحتی بهت لطمه می زنه گفتنش برای کسی که عاقله و راه جلوی پات میذاره درسته. اما برای همه اگه بگی، همون روی زخم رو کندنه.
جالبه یه حدیث جدید دیدم نمی دونم درسته یا نه مضمونش این بود که بنویس تا سبک بشی. یعنی برای خودت هم که هست اون غم رو بنویس تا سبک بشی و دلت خالی.
موفق باشی

1400/09/22 @ 14:26


فرم در حال بارگذاری ...